Η Νο. 1 αγορά εισιτηρίων στον κόσμο. Οι τιμές μπορεί να είναι υψηλότερες ή χαμηλότερες από την ονομαστική αξία. Για πιθανούς περιορισμούς μεταπώλησης Δείτε περισσότερες πληροφορίες
Φόρτωση...

TicProtect - Εγγύηση έως και 150%

Το Ticombo βρίσκεται πίσω από κάθε παραγγελία, ώστε να μπορείτε να αγοράζετε και να πουλάτε εισιτήρια με απόλυτη εμπιστοσύνη.

TicProtect για αγοραστές

Καλύπτεστε από το πρόγραμμα TicProtect και είστε 100% ασφαλείς για να επιστρέψετε τα χρήματά σας. Διασφαλίζουμε ότι οι πωλητές εκπληρώνουν αυτά που υποσχέθηκαν και θα λάβετε επιστροφή χρημάτων 100% (150% για ειδικές εκδηλώσεις *), όταν:

  1. 1. Δεν έχετε λάβει το εισιτήριο εγκαίρως.
  2. 2. Τα εισιτήρια δεν αντιστοιχούσαν στο εισιτήριο που παραγγέλθηκε.
  3. 3. Τα εισιτήρια δεν ήταν έγκυρα και δεν σας έδιναν δικαίωμα να παρευρεθείτε στην εκδήλωση.
  4. 4. Η εκδήλωση ακυρώθηκε και δεν είχε προγραμματιστεί εκ νέου.

1. Λάβετε εισιτήρια εγκαίρως

Το Ticombo σας προστατεύει από καθυστερημένες παραδόσεις, γι 'αυτό πάντα φροντίστε όταν λαμβάνετε ακριβώς τα εισιτήρια.

Εάν δεν λάβατε τα εισιτήρια εγκαίρως **, ενημερώστε την Ticombo εντός 5 ημερών από την τελευταία ημερομηνία παράδοσης και τουλάχιστον 2 ημέρες πριν από την εκδήλωση για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρεώσεων και χρεώσεων αποστολής / χειρισμού). Για να καλυφθείτε από το TicProtect, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επιδιώκετε ενεργά να λάβετε τα εισιτήρια και να μην καθυστερήσετε την παραλαβή των εισιτηρίων. Πρέπει να δημοσιεύστε μια αξίωση στην πλατφόρμα Ticombo εντός της παραπάνω προθεσμίας προκειμένου να καλυφθεί από την εγγύηση TicProtect. Για καθυστερημένες παραγγελίες, μια αξίωση πρέπει να δημοσιεύεται το συντομότερο δυνατό πριν από την ώρα της εκδήλωσης.

2. Λάβετε τα σωστά εισιτήρια

Το Ticombo σας προστατεύει από λανθασμένα εισιτήρια, γι 'αυτό φροντίστε πάντα τι εισιτήρια λαμβάνετε.

Εάν λάβατε εισιτήρια που δεν είναι ίδια με αυτά που παραγγείλατε, δικαιούστε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρεώσεων και χρεώσεων αποστολής / χειρισμού). Για να το κάνετε αυτό, ενημερώστε την Ticombo εντός 3 ημερών από την τελευταία ημερομηνία παράδοσης, ωστόσο πάντα 2 ημέρες πριν από την εκδήλωση (εκτός από εκείνες που αγοράστηκαν με την επιλογή παραλαβής). Με αυτόν τον τρόπο ο πωλητής έχει την ευκαιρία να τους μεταπωλήσει τελικά σε διαφορετικό άτομο. Προκειμένου να διευθετηθεί η αξίωσή σας, η Ticombo μπορεί να απαιτήσει να επιστρέψετε τα εισιτήρια που λάβατε, ώστε να τα φυλάξετε με ασφάλεια. Πρέπει να δημοσιεύστε μια αξίωση στην πλατφόρμα Ticombo εντός της παραπάνω προθεσμίας προκειμένου να καλυφθεί από την εγγύηση TicProtect. Για καθυστερημένες παραγγελίες, μια αξίωση πρέπει να δημοσιεύεται το συντομότερο δυνατό πριν από την ώρα της εκδήλωσης.

3. Λάβετε έγκυρα εισιτήρια

Το Ticombo σας προστατεύει από μη έγκυρα εισιτήρια, γι 'αυτό πάντα φροντίζετε τα εισιτήρια δουλεύουν.

Όλοι οι πωλητές πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι τα εισιτήρια που πωλούνται στο Ticombo είναι έγκυρα και παρέχουν πρόσβαση στην εκδήλωση. Μειώνουμε αυτόν τον κίνδυνο στο ελάχιστο, ελέγχοντας το ιστορικό των πωλητών και ανταλλάσσοντας εισιτήρια απευθείας με τον διοργανωτή για επιλεγμένες εκδηλώσεις. Στην απίθανη περίπτωση που ένα εισιτήριο αποδειχθεί άκυρο ή απορριφθεί η πρόσβαση, θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω και θα διερευνήσουμε την υπόθεση εναντίον του πωλητή. Σε αυτήν την περίπτωση, ειδοποιήστε την Ticombo εντός 5 ημερών (120 ώρες) μετά την εκδήλωση (ώρα έναρξης εκδήλωσης) για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρεώσεων και χρεώσεων αποστολής / χειρισμού). Το Ticombo ενδέχεται να απαιτεί πληροφορίες από εσάς ή τον τόπο για να μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας της αξίωσης. Πρέπει να δημοσιεύστε μια αξίωση στην πλατφόρμα Ticombo εντός της παραπάνω προθεσμίας προκειμένου να καλυφθεί από την εγγύηση TicProtect. Εάν δεν δημοσιεύσετε την αξίωση εντός της προθεσμίας, τα χρήματα που θα ληφθούν θα διατεθούν στον πωλητή.

Όταν επιλυθεί η αξίωση, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων και ο πωλητής θα αποκλειστεί από την πλατφόρμα και θα διωχθεί για απάτη.

4. Ακύρωση

Εάν μια εκδήλωση ακυρωθεί και δεν προγραμματιστεί εκ νέου, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρεώσεων και χρεώσεων αποστολής / χειρισμού).

Εάν μια εκδήλωση αναβληθεί και προγραμματιστεί εκ νέου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εισιτήρια κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία ή, εάν το επιτρέπει ο χρόνος, να τα αναφέρετε προς πώληση στο Ticombo. Δεν παρέχουμε επιστροφές χρημάτων για εκδηλώσεις που έχουν αναβληθεί ή προγραμματιστεί εκ νέου, μερικές επιδόσεις ή αλλαγές στο χώρο, την ημερομηνία, τη σειρά ή την ώρα.

Εάν είναι απαραίτητο, ενδέχεται να σας ζητηθεί να επιστρέψετε το εισιτήριο στο Ticombo ή στον πωλητή. Επομένως, φυλάξτε τα με ασφάλεια σε περίπτωση που το συμβάν ακυρωθεί.

Σημαντικές πρόσθετες υπενθυμίσεις:

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις, πρέπει να συμμορφωθείτε με το Συμφωνητικό χρήστη, πλατφόρμας και εισιτηρίων Ticombo και να ακολουθήσετε προσεκτικά τις οδηγίες και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας στέλνουμε σχετικά με την παραγγελία σας, συμπεριλαμβανομένων τυχόν χρονοδιαγραμμάτων ή διαδικασιών για την ειδοποίηση του Ticombo για ζητήματα.

Το πρόγραμμα TicProtect δεν ισχύει σε περιπτώσεις μετάνοιας του αγοραστή ή για άλλους λόγους εκτός από τους λόγους που αναφέρονται παραπάνω.

Πώς να διεκδικήσετε τα χρήματά σας πίσω:

Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, ανοίξτε μια αξίωση εντός της απαιτούμενης χρονικής περιόδου στην ενότητα "Οι αγορές μου"στην περιοχή χρήστη ή επικοινωνήστε με την Ticombo παρέχοντας τον αριθμό παραγγελίας σας.(el.support@ticombo.com) παρέχοντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

Κρατάμε τα χρήματα στον πωλητή έως ότου είμαστε σίγουροι ότι τα εισιτήρια έχουν φτάσει στην ώρα τους. Επομένως, οι αξιώσεις πρέπει να ανοίγονται εγκαίρως:



1.

Δεν έχετε λάβει το εισιτήριο εγκαίρως.

Ανοίξτε μια αξίωση εντός 5 ημερών από την τελευταία ημερομηνία παράδοσης.

2.

Τα εισιτήρια δεν αντιστοιχούσαν στο εισιτήριο που παραγγέλθηκε.

Ανοίξτε μια αξίωση εντός 3 ημερών από την τελευταία ημερομηνία παράδοσης, ωστόσο πάντα 2 ημέρες πριν από την εκδήλωση (εκτός από εκείνες που αγοράστηκαν με την επιλογή παραλαβής και τις καθυστερημένες παραγγελίες)

3.

Τα εισιτήρια δεν ήταν έγκυρα και δεν σας έδιναν δικαίωμα να παρευρεθείτε στην εκδήλωση.

Ανοίξτε μια αξίωση εντός 5 (120 ωρών) ημερών μετά την ώρα έναρξης του συμβάντος.

4.

Μια εκδήλωση ακυρώθηκε.

Ανοίξτε μια αξίωση εντός 5 ημερών ή το αργότερο 5 ημέρες (120 ώρες) μετά την εκδήλωση, εκτός εάν έχετε λάβει πληροφορίες από την Ticombo για επιστροφή χρημάτων.



TicProtect για πωλητές

Σύνοψη του προγράμματος TicProtect για πωλητές:

  1. 1. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις τιμές των εισιτηρίων σας οποιαδήποτε στιγμή πριν από την πώλησή τους, να διακόψετε ή να αφαιρέσετε λίστες ή εισιτήρια που ανήκουν σε μια λίστα.
  2. 2. Θα λάβετε πληρωμή για όλα τα εισιτήρια που πουλάτε και παραδίδετε σύμφωνα με τη Συμφωνία χρήστη Ticombo και όλες τις πολιτικές.

1. Ρύθμιση και προσαρμογή των τιμών των εισιτηρίων πριν από την πώληση των εισιτηρίων σας

Ορίζετε τις τιμές των εισιτηρίων. Μπορείτε να προσαρμόσετε την τιμή του εισιτηρίου όσο συχνά θέλετε πριν από την πώληση των εισιτηρίων σας. Εάν δεν μπορείτε να προσαρμόσετε την τιμή για μια λίστα εισιτηρίων πριν από την πώληση των εισιτηρίων, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για βοήθεια (el.support@ticombo.com).

2. Τα χρήματα πιστώνονται εγκαίρως

Εάν πουλήσετε τα εισιτήριά σας και τα παραδώσετε σύμφωνα με τη Συμφωνία χρήστη και πλατφόρμας Ticombo και τις Πολιτικές, τα χρήματα θα διατεθούν εντός 5 ημερών από την ημερομηνία της εκδήλωσης.

Το διαθέσιμο υπόλοιπο μπορεί πάντα να αποσυρθεί στον εγγεγραμμένο λογαριασμό σας μέσω της πλατφόρμας μας. Εάν πουλάτε εισιτήρια σε διάφορα νομίσματα, θα πρέπει να προσθέσετε αντίστοιχους λογαριασμούς σε αυτά τα νομίσματα για να αποφύγετε το κόστος ανταλλαγής νομισμάτων.

Οι πληρωμές απαιτούν επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας KYC (γνώση του πελάτη σας), για την οποία απαιτείται η παροχή προσωπικών πληροφοριών. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 7 ημέρες. Προτείνουμε λοιπόν να συμπληρώσετε το προφίλ πωλητή και να προσθέσετε μια μέθοδο πληρωμής ήδη πριν από την πώληση των εισιτηρίων.

Μπορείτε να επικοινωνείτε πάντα με την Εξυπηρέτηση Πελατών ανά πάσα στιγμή καθ 'όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, εάν έχετε απορίες.


Όπως φαίνεται στα νέα

BBC
Skynews
Independent
The Sun
The Daily Mail
Evening Standard
Forbes
Yahoo